american pie

Igår vr vi först och grillade, vi skulle träffas vid 5 men jag kom två timmar senare för jag var tvungen att duscha :$ sen efter vi hade varit där ett tag så åkte killarna hem till martin och jag felicia victoria och ella åkte till brommaplan och åt på donken sen kom någon kilkompis till ella dit och sen kom ida och hennes kompis, men vi orkade inte var kvar där så jag och felicia åkte hem till martin där alla killarna var så stod vi utanför å snackade ett tag sen gick vi in och kollade på american pie, haha dom filmerna är fan helt sjuka.

haha det här är de roligast i filmen när stiffler dansar på en bög klubb !
Rasmus sorry för kommentaren :$ haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA FYFAN !! OFTA JAG LÅTER SÅDÄR :S hahaha fyfan x)

2009-04-14 @ 11:09:33
Postat av: oj glömde namn martin ^^

bläää på min röst

2009-04-14 @ 11:10:12
Postat av: caroline

haha ja det gör du martin ;) haha

2009-04-14 @ 11:50:20
URL: http://carrocarlsson.blogg.se/
Postat av: elias

hahahahahhahaahahahha martin!!!!!!! kan inte sluta garva!! XDXDXD, lyssna på 1,48-1,50 XD "seriööööhst"

2009-04-14 @ 19:02:42
Postat av: martin

tyckte inte det var så farligt^^ men jag låter ju förjvligt :S

2009-04-15 @ 21:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0