allt snurrar i mitt huvud...

Varför kan jag inte sova ? fan jag har så mycket som snurrar i mitt huvud.. vill bara kunna koppla bort alla mina tankar och vakna upp och att alla problem skulle vara borta.. men de kommer aldrig hända.. kan inte sluta tänka på två personer..


bilden är några år gammal
måste bara tack min bästis emma för allt stöd du ger mig, du är den personen som aldrig har svikit mig och de är dig  jag litar på till 110 % utan dig vet jag inte vad jag skulle göra, tack för att du finns emma.

Kommentarer
Postat av: emma

gumman, du är den person som aldrig skulle svika mig! jag älskar dig med hela mitt hjärta syster!<3

2009-04-24 @ 07:58:46
URL: http://ishockeyemma.devote.se
Postat av: Anonym

vem har svikit dig? :O

2009-04-24 @ 15:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0