Alla har komplex

Varför är det alltid så himla mycket snack om hur man hur ut ?
Man är född till en person och man ser ut som man gör, nothing to do about.
Men varför alltid detta snack om hur man hur ut ?
klart att man har komplex ! de har alla människor, de finns inga mirakel.
hur mycket du än förendrar din kropp så kommer du alltid ha något som
du inte tycker om hos dig själv. jag själv är väldigt utseende fixerad,
vilket jag inte tycker är den dålig grej men bara för att man gillar
att hålla på med sitt utseende så betyder det inte att man inte gillar sin kropp.
jag är inte nöjd med min kropp men de är något man måste intala
sig själv att man faktiskt duger ! man behöver inte vara pinnsmal för
alla killarna ska gilla än, och om de är så att killarna bara kollar på
utseendet då är dom fan inget att ha !
Sen är det många tjejer som gnäller på att dom är tjocka, okej ?
gör något åt de då ! håll inte på och banta och sånt skit, sätt på dig
springskorna och gå ut och spring, börja på någon sport, gymma what evar !
någonting kroppen inte mår bra av att bara sitta, den behöver få röra på
sig och tro mig man mår så mycket bättre när man tränar !
kolla bara på min underbar bästa vän hon tränar hockey ca 4 gånger
om inte mer i veckan och hon brinner verkligen för sin sport, precis
som jag gör för gympan som jag oxå tränar 4 gånger i veckan !
kom igen nu alla tjejer visa vad ni går för !
 
På en skal mellan 1-10 hur nöjd är du med din kropp ?


Kommentarer
Postat av: f

5 kanske (a) <3

2009-04-20 @ 22:09:20
URL: http://feliciathorsell.blogg.se/
Postat av: Ella

Typ samma här (a) kanske 5 (H)

2009-04-21 @ 18:56:09
URL: http://nthlm.blogg.se/
Postat av: martin

1 här :D

2009-04-22 @ 21:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0