1 april

Idag är de ju 1 april, någon som har blivit lurade/lurat ? jag fick iallafall ett sms av Emma hon ba: Tedd har dumpat mig:(  <3 haah så korkad är jag faktist inte emma;) sen fick jag ett sms av min mamma hon ba: har du gratulerat pappa till att han ska bli gym instruktör på friskis o svettis ? hahaha ja ba va fan e han skön elr ? sen kom ja på att det var ett april skämt(a) hihi min lärare var fett rolig idag för de var några killar i min klas som satt och kastade kuddar och så kastade dom en kudde på en gitar som ramlade, vi ba bra gjort nu gick den sönder ! dom ba aa elr hur att den gick sönder sen sa vi till våran lärare att han skulle skoja å skämta med dom att bli arg, så ha gick in å ba ja killar har ni förstört min gitar ? dom ba va ? ja dom här utanför säger att ni har gjort de ! men vadå den kostar bara 2800 kr de är väl inge problem för er grabbar ? hahahahahah fan va vi garva :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0