torsdag

ja då var det dags att skriva lite, har inte hunnit eller orkat skriva något igår eller i morse:P
hade en jätte myyysig julafton igår med min familje och mina kusiner sara emma och derasmamma fia, sen vara farmor här oxå. vi åt julbord kollade kalle anka ´´som vanligt´´ och såklart öppnade julklappar;) jag fick massor av fina persenter orkar inte rabbla upp allt men kan säga lite
- perfymer, kläder, smink, ska få välja vilken plattån jag vill:), smycken och mycket mer.
när alla hade åkte hem satt jag mamma och min bror och pratade i typ en timme till ca:2 på natten(a) sen gick vi och la oss. imorse tog jag en skön sovmorgon vaknade runk halv ett tror jag (a) sen har jag bara tagit det lungt mamma fick mamma mia filmen i julklapp så mamma, pappa och jag satt och kollade på den. asså åå den är helt underbar det är en av dom bästa filmerna tycker jag  :D sen efter det kollade vi på björna gustafssons film ett livsvärk haha så himla roligt. nu är det dags att äta middag och gissa vad det blir? julbord haha. ikvälla ska jag upp till emma ´´kusin´´ dom ska ha gäster och dom har med sig typ 2 hundvalpar:o så gulligt(a)
imorgon åker jag till lander och kommer hem på söndag och på måndag åker jag till skåne till mina kusiner ska fira nyår där:D ska bli super kul ´´längtar´´ och sen ska min faster pierca naven på mig!! åå som jag har längtat alltså. men kanske skriver lite ikväll puss caroline <3



Kommentarer
Postat av: Walentin

Sweet :)

2009-10-19 @ 12:23:21
URL: http://walentin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0