tisdag

Idag har jag varit inne i stan med mamma, vi skulle hämta ut halsbandet som jag hade beställt, men självklart så var det ju inte klart... *suck* så måste hämta det på måndag innen jag åker till skåne. sen skulle jag ju hjälpa manuela med min brors present men nejnej det hade inte häller kommit:o så inget av det som jag skule göra blev klart.
lite senare var  vi bjudna upp til fia och emma för att typ kolla på deras julgran och fika. nu kom jag percis hem så nu ska jag förmodligen bara ta det lungt, ta en härlig dusch och typ sitta vid datan:P
hoppas alla får en bra jul, skriver lite mer imorgon om jag hinner.
pusss caroline

 
gjorde mina naglar idag(a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0