måndag, kommer saknar alla!

ja då var det dags att åka igen:P åker till skåne idag vid 4 tiden, och jag kommer hem den 6. kommer saknar alla obeskrivligt mycket:( men ni kan ju alltid ringa och sms:a (a)
sen vill jag bara säga att jag älskar emma elvira victoria felicia elenore obeskrivligt mycket! ingen kan ta eran platts i mitt hjärta! ni har alltid ställt upp till 110% för mig, och det betyder så mycket! ni är mina tjejor och det kommer ni alltid att vara. att missta någon av er vore som att spränga mitt härta i tusen bitar! utan er ingen hela caroline! så lova mig att ni aldrig lämna mig! <3
hoppas alla får ett bra lov och en rolig och inte allt för mycket alkohol på nyår;) haha
pusselipuss eran carro

Kommentarer
Postat av: johan /snygg

älskar du bara dem och inte mig?:O

2009-01-09 @ 15:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0