22.35 måndag

Har haft fult upp hela dagen, började med att jag elvira och victoria åkte in till stan, jätte mysigt var det, men fan va kallt det har blivit! jag fattar inte meningen med att de ska vara kallt men ingen snö! hallå? det är jul och vi har ingen snö? aja, sen vid fem kom bästis och hennes mamma och lämmnade en blomma och godis och sa god jul:)
nu kom jag percis hem från coop, jag mamma och pappa var och storhandlade innan jul:) haha det var faktist kul, jag fick en foundation(a) sen sprang typ jag å pappa runt och skojade hela tiden hihi. annars har det väl inte hänt så mycket mer. imorgon ska jag in till stan och fixa lite små saker ska hämta ut ett halsband på halbergs guld som jag har beställt till min gudmor:) sen ska jag fixa en sak till manuela som hon inte skulle hinna hämta ut, så då gör jag det till henne. föresten så fick jag en julklapp av manuela idag(a) jag vill öppna den nu men ska vänta tills julafton<3 tack manuela<3
har tyvär inte tagit så många bilder idag men några blev det när vi handla(a)
föresten bara så att alla vet så äääälskar jag att lägga upp bild så det kommer bli mycket nya/gammla bilder i den här bloggen:) hare bra, kram

                                     
pappa är vilse bland toapappaer haha<3      hittade en jätte söt jul tårta(a)



bild från förra veckan på mig och emma <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0